
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@grupaorzeszku.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. imię, nazwisko,
2. adres, adres e-mail Kupującego,
3. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
4. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.