Reklamacje
Czas na reklamację wynosi 2 lata
 
Dotyczy reklamacji z tytułu rękojmi lub braku zgodności towaru z umową.
 
Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo.
 
Adres do reklamacji
 
Orzeszku.pl Sp. z o.o.
ul. Stefana Okrzei 32A
22-400 Zamość
Polska
 
Dodatkowe informacje

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kontakt@grupaorzeszku.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

1. imię, nazwisko,  

2. adres, adres e-mail Kupującego, 

3. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 

4. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 

5. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.   

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium